Mina bästa...

Det finns ju en uppsjö med baby-tillbehör och frågan är ju: Behöver man allt?
Babynestet som jag trodde skulle vara en storfavorit här hemma är visserligen en favorit men jag trodde det skulle användas mer. Eftersom Isak inte sover annat än i vagnen ute, bärselen, biostolen eller bredvid mig om natten så används det ju bara dagtid när han är vaken och ligger och sprattlar. 

Men förutom babynestet, nappen och alla dregglisar är dom här sakerna mina favoritsaker i vardagen:


- Isak älskar sin flygplansmobil (ej den på bilden) som hänger ovanför skötbordet. Så nu har vi beställt två till med andra hängande föremål som vi ska ha ovanför babykorgen bland annat. Han ligger nämligen ofta i babykorgen om dagarna, och vi har en mobilarm till den som vi hängt några leksaker i bara.
- Kudde och (vagn-)täcke från Rätt start. Kudden har han i vagnen och även i vår säng, han verkar gilla när det är mjukt under huvudet. Än sålänge har vi ingen åkpåse i vagnen, men täcket (och "locket") används flitigt.
- Isak gillar sina färgglada leksaker, som hästen på bilden ovan. 
- Min amningsbh från Abecita är den skönaste av dom jag har, tror jag måste köpa en till av samma sort.
- Babysittern från babybjörn är guld värd! Den sitter Isak i varje morgon när jag duschar - toppen!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0