Glesa hälsningar

Himla slarvig jag varit på att blogga senaste tiden, det har blivit allt för få inlägg. Men det går ju lite upp och ner det där, för den här bloggen är ju ingen proffsblogg med snygga systemkamera-bilder. Även om jag har en bra kamera jag både vill och borde använda oftare. Däremot skulle jag vilja göra designen lite roligare, men hur gör man sånt? Kan man hyra in någon som fixar designen på bloggen efter önskemål?

Hur som helst...
Helgen har varit väldigt mysig! Har varit på Ikea (fast där var det hysteriskt med folk), träffat familjen och gått promenader. Det bästa av allt är väll att jag och sambon (fästmannen!!) fått lite kvalitetstid. Isak sov så bra i vagnen ute i förmiddags att vi hann äta lunch tillsammmans i lugn och ro och därefter bara hänga tillsammans i soffan efteråt. Lyx!

I morgon ska jag på efterkontroll hos min barnmorska. Vi får se vad hon har att säga. Spännande! Tänkte i samband med det skriva ett inlägg bla om hur min kropp förändrats sedan förlossningen. Till det bjudet jag på en liten nakenchock - sånt ser man sällan i den här bloggen.
Men det blir i morgon alltså!

Isak låg snällt och sprattlade i korgen när vi åt middag. Han gillar verkligen sin fina mobil med flygplan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0