Beroendeframkallande

Precis som man kan bli beroende av hemnet kan man bli det av andra saker också, som Ikea-appen...
Senaste beroendeappen för min del är Tradera. 
Jag kollar mest amningskläder, och hittills har jag budat på tre plagg och "vunnit" två. Jag är ingen storköpare av begagnat egentligen, men jag är inte jättesugen på att lägga mycket pengar på amningsplagg faktist. Och dessutom är kläderna jag köpt i riktigt bra skick, så då får det väll gå.

Den här klänningen, fast grå, budade jag hem för 206kr ink frakt. Den kostar ca 700kr ny.

Den här tunikan budade jag hem för 98kr ink frakt. Ny kostar den ca 500kr.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0