Turistat på Djurgården

Idag besökte jag Veterandagen som hålls av Försvarsmakten vid Sjöhistoriska museet, på Djurgården. Där kunde man titta på helikoptrar, olika fordon och annan utrustning. Det fanns även några båtar förtöjda längs kajen och en del tält med information av olika slag. Spännande!

Efter det blev det en fika i Kaknästornet, där har jag inte varit på många år. Jag har en otrolig respekt för höjder (lite höjdrädd med andra ord) så jag stod stel som en pinne medan hissen tog oss upp till trettionde våningen. När man ska åka så där många våningar oroar jag mig att hissen ska gå sönder och störta ner. 
Utsikten, väl däruppe, var i alla fall häftig - och värd hissturen. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0