Syrener

Vilken syren-dag jag har haft idag!
I morse när jag stod och väntade på bussen kände jag plötsligt doften av syrenblommor, det luktade så underbart gott. Sedan såg jag tre stora buskar med fullt utslagna syrener, det är väll ett säkert tecken på att skolavslutningarna närmar sig? Så härligt!

När jag kom hem slog det mig att vi åtminstånde har en syrenbuske på en liten kulle intill. Så jag gick dit med säckatören och snodde med mig fyra små kvistar hem, tjuvigt av mig, men såå fint att ha i en liten vas hemma. 

Resultatet ser ni här nedan, tillsammans med några andra bilder jag tog alldeles nyss på vårt fina hem. 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0