Ribbåt för nyfödda

Idag fick vi hem bebisens babynest, eller ribbåt som sambon kallar det.  Det är lite kul tycker jag för "nestet" ser ju ut som en liten ribbåt med de höga kanterna. Hehe

Jag beställde babynestet från milooo.se efter rekommendation från en vän. Vår modell heter 'Hjärtrud', eftersom det är små hjärtan på, och kom snabbt hemlevererat till dörren på bara några dagar. 

Jag var ju såklart tvungen att testa babynestet överallt hemma när det anlände - i soffan, sängen och spjälsängen. Det passade överallt kan jag meddela - tänka sig. 
Vagnen står fortfarande hemma hos min mamma och pappa, så jag får prova babynestet däri lite senare. Mysigt!

Än sålänge har vi bara lugna toner på bebissakerna. Men jag är säker på att det intrycket kommer ändras så fort det kommer lite leksaker i bilden. 
Vår bebis ska såklart också få ha sprakande stimulerande färger runt om sig, men inte på kläder och inredning - i första taget. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0