Åt helvete med mamma-mode

Jag har ju skrivit lite om att jag ska på bal och bröllop snart, och därför letar efter en långklänning. Först hittade jag en blå, för icke gravida, men den var för liten. Sen hittade jag en gammelrosa, för gravida, men den satt dåligt och var för stor - så jag skickade tillbaka den. 

Jag hade verkligen ingen lust att beställa en för flera tusen men hoppet började ta slut eftersom jag inte hittade någon, MEN... Då hittade jag en begagnad mammaklänning som bara använts vid ett tillfälle, som jag köpte till halva priset. Den är en aning stor men med  det tillhörande bandet i midjan märks det inte.
Nästan alla klänningar jag hittat har varit i någon nyans av rosa, eller lila, och det var ju verkligen inte vad jag ville ha. Modellen på klänningen jag köpte nu har jag sett på nätet men bara i stark rosa färg, men tydligen fanns/finns den i andra kulörer också för jag lyckades få tag i en puder-beige. Toppen ju!!

Så här ser modellen på klänningen ut, 
fast min klänning är i puder-beige - inte ROSA som på bilden.
Den är från märket Mammalicious. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0