År efter år

Det var länge sedan jag la upp någon "selfie" eller "outfit-bild" här. Så idag kommer en.
 
Tänkte samtidigt passa på att tipsa er två sminkprodukter jag använt i flera flera år nu. Fört och främst är det make up store's concealer som heter 'Cover all mix'. Jag har använt den i säkert åtta år, och även om den kostar rätt mycket så är den värd varenda krona. Den räcker väldigt länge så man behöver inte köpa ny så ofta, om man ser till att hålla den fräsch under tiden vill säga. 
En annan produkt jag hållit fast vid under många år är Glo minerals pressade bas. Det är ett mineralpuder, som ni kanske förstår av namnet, som är busenkelt att applicera och som håller länge. Man kan få ett väldigt täckande resultat om man vill utan att det ser kakigt ut, men också ett lätt-täckande resultat om man bara pudrar på litegrann. Jag använder färgen 'golden light' vintertid och 'golden medium' sommartid. Glo minerals finns inte i så många butiker men de kan lätt beställas på nätet, vilket jag brukar göra. Även denna produkt är rätt dyr, men resultatet och att den räcker länge gör även den värd pengarna. Pudret känns också väldigt skonsamt mot huden, jag som har en känslig hy som lätt protesterar kan utan problem använda det. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0