Fångar varje solstråle

Halloj
Visst är det härligt att solen äntligen visar sig, dessutom på på en klarblå himmel. Jag har ju pluggat hemifrån ett par dagar och då passat på att äta lunch och ta några pauser ute i solskenet. Vilken lycka. Fick därför släpa fram vår lilla sittgrupp till framsidan som stått under pressening hela vintern. Båda våra uteplatser känns väldigt kala och trista för tillfället, den ena känns till och med som en scen eftersom den är nära en liten gångväg som andra boende passerar. Men det blir det ändring på i vår förhoppningsvis, då vill vi bygga två fina altaner med lite insynsskydd - och helst skulle nya sittgrupper (matbord och soffa) till uteplatserna också införskaffas. Men en sak i taget! 

Jag började i alla fall plocka fram lite vår-/sommar-inredning inomhus idag. Det är visserligen tidigt, men jag kunde inte hålla mig. 
Nu vill man ju bara frossa i alla små vårtecken! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0