Effektiv

Morgonen började med att jag vaknade innan klockan ringde, så jag drog upp rullgardinerna och gick och la mig en stund igen. Vi har morgon- och förmiddagssolen rakt in i sovrummet, vilket än sålänge bara är härligt tycker jag. I sommar kanske det blir lite varmt. Sen skjutsade jag sambon till pendeln och när jag kom hem började jag städa. Så nu när klockan är tio har jag storstädat hela huset, tvättat en maskin tvätt, plockat lite i förrådet och ätit frukost - en andra gång.

Vi får besök idag som ska sova kvar, det blir mysigt. Så jag ska åka och handla lite gott till middagen och kvällen om en stund, men först en dusch! 

Även båten fick komma fram igår, jag struntar i att dom hotar med snö/regn inatt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0