Tar vara på tiden

Idag var vi i sommarstugan, bara över dagen. Det var ju så fint väder och det hade äntligen slutat blåsa - igår var det ju storm! 
Jag passade på att sola lite i min nya bikini och njuta av dagen. 

I morgon börjar en ny vecka, min sista lediga på fem veckor. Jag har inte jättemycket inplanerat, ska tvätta lite bebiskläder så att det är klart, åka till skolan och fylla i några papper för studieuppehåll och kanske hälsa på vid nya arbetsplatsen en gång.

Vet ni vad jag såg för några dagar sedan förresten, jo, att det blir en till säsong i sommar av 'Sommar med Ernst'. Den börjar sändas nu i slutet av juni tror jag, som jag längtar!





Kommentarer
Malin

Hallå vad vacker du gumman! Vore skoj att ses nån dag, var ju ett tag sen nu! Hoppas ni mår bra alla 3 :) hälsa Henrik! Kram Malin Ståhbis

Svar: Hej vännen. Nämen tackar! 😊 ja, klart vi kan ses något. Dock jobbar jag fem ve fr.o.m. midsommar, sen har jag å H en vecka gemensam semester. Så vecka 32 och fram till bebis kommer är jag ledig. 👍 Kram kram
Mandy

2014-06-15 @ 22:21:41
Malin

Jag förstår! :) Men då kan vi väl höras närmare vecka 32 och boka in något!:) när är bebisen beräknad att komma? Kram kram ta hand om er!

Svar: Absolut! Jag vill inte skriva ut när bebis är beräknad här. Men han ska inte bakas allt för många veckor efter ve 32. ;) men vi kan som sagt höras däromkring och boka in något. Kram kram
Mandy

2014-06-16 @ 15:59:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0