Stranden

Det finns två badplatser här i närheten där vi bor. Den ena är väldigt liten men med fin strand, och den andra har större yta att sola på (gräs) men en väldigt liten strand. 
Jag var inte speciellt sugen på att sola på någon av platserna, så jag lurade med min vän och Harry till Lillsjön i Kungsängen istället. Det tar bara ca en kvart med bil dit. 
Lillsjön är, precis som det låter, en sjö men med rätt stor strand och bra botten.

Vi la oss nära ett träd så Harry kunde ligga i skuggan, men han låg hellre i solen, så jag gick ner till vattnet med honom med jämna mellanrum så att han fick bada.

Även jag tog ett dopp innan det var dags att åka hem. Det var faktiskt inte så kallt! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0