Så sött så jag storknar

Vår bebis har fått en rejäl och fin vit spjälsäng (brio cot two) till sitt rum, där ska han förhoppningsvis sova sött - hela nätterna. Hehe, eller ja... vi får väll se om det blir en SÅ snäll bebis.

Första tiden ska lillkillen få sova i vårt sovrum och då har vi lånat en korg på ställning, som funnits i släkten sedan 50-talet, som han ska få sova i. Den är lagom att ha bredvid sängen och väldigt stabil, trots att den är både gammal och välanvänd av många barn. 

Min kära mamma hjälpte till att piffa upp korgen lite genom att sy ett överdrag. Så nu på morgonen har jag tvättat tyget och styrkit, så jag kunde provbädda. 
Visst blev det fint? Jag tycker det ser riktigt mysigt ut. 

Även babynestet får plats däri om man skulle vilja ha det så. Riktigt bra!! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0