Lyx

Hej på er

Idag var andra dagen på nya jobbet, och jag måste säga att all ny info sjunkit in mycket bättre nu efter en natts sömn. Det är fortfarande saker kvar att lära, men det går bättre och bättre.
För er som glömt eller inte läst var jag jobbar så kan jag berätta att jag sitter i receptionen på en vårdcentral. Det passar mig väldigt bra just nu om jag får säga det själv. Det är inte lika tungt som (det kan vara) på röntgen men den är fortfarande ett välidgt socialt arbete med patientkontakt. 
Dessutom har jag lyxtider, vardagar mellan 07.50-15.00 (men längre vid behov). Det är ju rena lyxen att gå hem så tidigt, dessutom när det tar fem minuter från dörr till dörr (arbetsplats-hemmet). 

Nu har jag varit hemma en stund och ska ta Harry på en promenad.
Men först vill jag tipsa er om en tjej som gör jättefina tavlor att hänga i hemmet. Hon har både instagram (@mammamillanvillan) och Facebook (Mamma Millan) så spana in henne där.
Jag tänkte nog beställa en liknande skylt som den nedan när vår lilla plutt har kommit till världen, som ska få sitta i barnrummet. 

Flaggorna och kulören är såå fin tycker jag (OBS! Vår lillkille ska dock inte heta Melvin).




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0