Kom ihåg allt!

Idag var första dagen på nya jobbet. Dagen har gått bra och jag har kommit igång bra, men det är mycket att lära. Koder i bokningen, hur man beställer sjukresa osv.

Jag blir så otroligt frustrerad på mig själv när jag inte kan allt från början, vilket är omöjligt. Hur skulle jag kunna veta hur allt går till om jag aldrig gjort det förr?
Och värre är det när jag fått något förklarat för mig och en stund senare inte kommer ihåg ALLT. Det retar mig! 

Men jag måste försöka inse att det tar tid att lära sig precis allt, och att det är okej att inte kunna allt från början - när man aldrig gjort det tidigare. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0