Kalasar

Idag besökte jag Engelbrektskyrkan i Sthlm för att bevittna ett åttiotal ta examen från Försvarshögskolan. 
Vi har även firat lite här hemma med familj och några vänner.
Nu har (nästan alla) gästerna gått hem så jag passar på att vila lite på soffan.

Vi har haft välidgt mysigt och kunde faktiskt sitta ute en stund tidigare på dagen, men under skurarna var det bara att gå in. Dålig tajming av vädret!

Även om det känns som vi inte gjort annat än ätit hela tiden, så finns det huur mycket mat kvar som helst! Det blir  ju alltid så efter en tillställning. Även fikabröd har vi mycket kvar av, vad ska man göra med allt?

Jag idag! Just nu ser jag ut som en liten svankande anka, tycker jag. Hehe

Fina blommor här hemma just nu! Man borde nästa alltid ha en bukett snittblommor hemma, det är ju så fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0