Fint och friskt

Har precis satt mig på pendeln hem, från stan. Idag var ju den sista dagen på terminen så vi (några från klassen) passade på att fira det tillsammans med lite grill i Rålambshovsparken. 
Det var ju väldigt mulet och trist väder tidigare idag, men det sprack upp under eftermiddagen och kvällen har varit fantastisk fin, klar och frisk.

Nu ska jag raka vägen hem, ta en "nattmacka" och umgås lite med sambon innan det är dags att sova. I vanliga fall ligger jag till sängs vid den här tiden, så vi får väll se hur lång tid det tar innan jag stupar när jag kommer innanför dörren hemma. ;)


Utsikten från Rålis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0