Bal på Karlbergs slott

Vilken härlig eftermiddag/kväll jag hade igår!
Blaklädda samlades vi några stycket vid Piren på Kungsholmen för en fördrink. De hade ett jättegottalkoholfritt mousserande där som jag tog ett glas av. Det är inte alla ställen som serverar goda alkoholfria drycker, om man inte vill dricka fanta då vill säga, så det var verkligen tummen upp!
Vädret var ju perfekt igår, inte för soligt och regnet klarade vi oss undan. 

Vi tog oss till Karlbergs Slott, där hölls en del tal på inre borggården och det skålades. Sedan var det dags för middag (och en del tal) som följdes av kaffe/avec och dans.

Jag hade verkligen trevligt igår. Jag hade inte träffat så många av gästerna tidigare, kanske fyra/fem stycken av alla ca 300 gäster. Men alla jag hälsade på och pratade med var så trevliga och härliga att prata med. Underbart!

Klädd för bal. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0