Paradisö

Befinner mig just nu i sommarstugan. Båtturen ut hit igår var alldeles ljummen, eller varm till och med - underbart!
Vi satt uppe länge och pratade och innan det var läggdags tog vi ett kvällsdopp, det var tjugotre grader i vattnet. Så himla skönt!

Hittills idag har jag inte gjort många knop. Har badat jättelänge i det varma vattnet och ska strax se senaste avsnittet av 'Sommar med Ernst' på paddan, jag missade det på tv i torsdags.

Bild från igårkväll.
Det var så lite vatten att vi inte kom in med båten till den andra bryggan, där den brukar förtöjas. 

Kan förresten tala om att Harry njuter för fullt härute! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0