Äntligen fredag

Nu har jag jobbat sista dagen på vårdcentralen. Det kändes lite sorjligt att säga hej då, för trots att jag bara varit där i fem veckor så känns det som om jag känt personalen längre. Jag har verkligen känt mig som en i gänget. Supermysigt!

Nu har jag hunnit komma hem, tagit ett dopp i poolen och strax blir det middag. 

Trevlig helg allihopa!

Bild från i morse, innan jag åkte till jobbet.
Harry har svansat efter mig som en galning sedan igår, då glassbilen var i området. Han gillar inte den.
Han hängde som en trasa i min famn tills det var dags att åka till jobbet, då tittade han på mig med ögon som skulle kunna mena "Vadå, lämnar du mig nu?".
Det var absolut inte synd om honom, för han har haft sällskap hela dagen ändå.
Skrutthund, så söt han är.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0