Tips!

Jag kanske är lite efter i trenderna men jag måste tipsa er ändå om isadoras nagellack: holographic nails. Det är ett glittrigt nagellack som sitter som berg. Jag var lite tveksam till glitternagellack för ett tag sedan, det var populärt när jag var liten (kanske för liten för att ha nagellack?) och därför känns det liksom lite... gammalt.
 
Men nu har jag helt ändrat uppfattning och tycker verkligen att det är supersnyggt.
Holographic nails glittrar otroligt mycket och sitter så bra på nageln att man inte behöver måla om på flera flera dagar. Jag är en sådan person som hatar när små flisor från lacket lossnar och när man får måla om varannan dag, så det här passar mig perfekt.
 
Dock ska jag nämna att jag "bara" testat nyanserna Star Struck och Funky Sapphire och båda gångerna har det varit snyggast att ha ett färgat lack under. Så till Star Struck hade jag ett rosa/lila under och till Funky Sapphire hade (har) jag ett kornblått nagellack under. 
 
Prova själva så får ni se! ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0