Tar vara på tiden...

Min ledighet börjar lida mot sitt slut, eller den är egentligen redan slut. 
I måndags fick vi en hemtanta utskickad, den ska vara inlämnad på söndag men jag skrev klart den idag. Har dock lite småfix kvar på den, som att snygga till några meningar och formuleringar. Ska även dubbelkolla att jag faktiskt skrivit ALLT det som lärarna frågar efter. Ibland är det lätt att skriva ett svar runt frågan och sedan vara övertygad om att man svarat på den... fast man bara diskuterat runt den.
 
Annars försöker jag ta vara på den lediga tiden jag har innan måndag, då praktiken börjar.
Idag träffade jag några vänner för lunch och i mogon blir det likaså. På fredag förmiddag tänkte jag besöka XXL och köpa lite träningskläder och sedan vidare till närmsta leksaksaffär och köpa present till en liten kille som fyller år. Vi båda fyller år på söndag så vi ska ha gemensamt födelsedagsfika på lördag. Roligt och mysigt!
 
 
Nu ska jag försöka leta upp en film att halvsova till i soffan resten av kvällen, som belöning för att tentan (snart) är helt färdig!!
 
 
Bild från google.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0