Basplagg för barn?

Idag var jag på H&M och Lindex i Stinsen en sväng för att leta efter en (kläd-)present till en liten kille som fyller ett i morgon. Jag letade efter kläder i storlek 86-92 om jag minns rätt och blev så besviken på utbudet i båda butikerna. Nästan alla tröjor var i tusen olika färger och med olika tryck hit och dit. Jag förstår att det kan vara kul med färg, i synnerhet på ett barn, men det är ju trevligt med lite lugnare toner också. 
Jag var ute efter något som liknar det på bild nedan (som allt är från H&M och Lindex), men en vit t-shirt fanns ingenstans. Är det så att det knappt görs basplagg i neutrala färger för barn eller var jag bara i fel butik? 

Hur som helst hittade jag till slut ett par jeans och en grå kofta men någon t-shirt blev det inte. 





Kommentarer
Zandra

Det är typ omöjligt att hitta stilrena kläder till barn, speciellt pojkar! Men kappahl är bättre skulle jag vilja säga, däremot är h&m bra för såna som mina barn som är slanka och lindex är bra för att dom har enkelstorlekar från 92 till skillnad från h&m och kappahl.. En djungel helt enkelt ;)

Svar: Jaha, där ser man. Fy vad dåligt! Men jag lär ju glömt bort detta till nästa gång jag ska köpa barnkläder, så då ringer jag dig Zandra. ;)
Mandy

2014-01-25 @ 23:08:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0