2014

Hej på er, gott nytt år!

Hoppas ni hade en härlig nyårsafton, oavsett hur ni firade. Jag ska erkänna att jag var rätt orolig ett tag att jag skulle missa fyrverkerierna för det är sällan jag kan hålla mig vaken till tolv. Men med gott sällskap och lite kaffe lyckades jag. Vi såg många fina fyrverkerier och även några japanska lyktor, och självklart skålades det med god champagne. 
Hunden Harry var duktig med alla smällare och raketer. Han kom till ro efter en stund på kvällen, sedan somnade han under bordet fram till tolvslaget. När vi gick ut för fira in det nya året följde han med och låg på en filt. Hans kroppsspråk visade att han inte var jätteimpad av allt ståhej, men eftersom ingen av oss pjöllrade eller pratade med honom (för det skulle bara förstärka eventuell oro) så låg han lugnt och stilla på filten, utan att på panik eller skaka, och till slut brydde han sig inte ett dugg. 

Idag har vi gått promenad i skogen och tittat på utsikten vid sjön Erken. 
Mysig start på nya året! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0