Städdag

Ja, idag var det ju dags att städa förrådet. Vi tog ut allt, rensade, slängde en del, packade om det som skulle vara kvar och märkte upp lådor.
Trots att det blev runt sex sopsäckar med skräp plus en massa bråte (plankor mm från renoveringen) så blev det precis knökfullt i förrådet igen. Fast numera är det inte kaos, mer  organiserat kaos i så fall. 

Så allt gick bra förutom att min ena nagel gick av alldelles för långt ner. Ni vet så där långt ner så att det gör ont flera timmar efter... Usch!

I morgon börjar en ny kurs, Radiografisk metodik 3. Eftersom vi hade praktik fem veckor innan jul och fem veckor efter nyår (avslutades i torsdags) så har jag inte träffat klassen på länge. Så det ser jag fram emot i morgon, att få ses och prata lite. 
Jag och närmsta vännerna från klassen har skojat och sagt att "Det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan, sitta på föreläsningar och halvsova, dricka kaffe och prata."
För lite så är det ibland... 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0