Uppbokad!

Den här veckan är varenda dag uppbokad med minst en utflykt/sak att göra per dag.
I måndags kunde jag inte hålla mig längre utan klädde granen, det blev så mysig stämning här hemma. Isak gillar att titta på den också.
Igår var jag i Täby C med min mammakompis. Vi var där länge och båda barnen skötte sig bra, tills vi skulle åka hem. När vi satte dem i bilen skrek de båda två tills vi kom hem. Det går ju fort att komma hem, men när Isak varit sådär ledsen blir jag också ledsen och känner mig som världens sämsta mamma. Jag tror han var ledsen för att han var trött, för han hade sovit mindre än vanligt. Och dessutom började han bli hungrig. Allt blev ju bra när vi kom hem och han fick mat och inatt sov han jättebra. Men ändå... Stackars barn (säger en blödig mamma).

Idag skulle vi ha fått besök av en vän, men det blir ändrade planer så jag och Isak ska åka till Mio och sedan till Ica och handla och hämta ut paket (julklappar). I morgon ska vår mammakompis komma så ska vi göra gipsavtryck på barnens händer och fötter och kanske också baka lussebullar.
På fredag är det träff med föräldragruppen och babymassage. På lördag blev jag medbjuden på julmarknad och på söndag kommer några vänner och hälsar på. 

Alla dagar är uppbokade med något! Det gillar jag, om Isak slipper bli ledsen vill säga.

Hittade mer roligt julpyssel. Hur ska jag hinna göra allt?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0