Emmaljunga Mondail duo combi

En av anledningarna till att vi valde just den här vagnmodellen var ju för att den skulle rulla lätt både på släta gator och i lite knöligare terräng. Hittills kan jag meddela att den gör sitt jobb väl! 
Den är lättstyrd och rymmer (än sålänge) Isak med kläder och tillbehör väl. Men storleken är förstås också vagnens nackdel, för den tar mycket plats i bilen och är lite knölig att köra med i trånga butiker.

Men summerat på de här 10-11 veckorna jag använt vagnen är jag supernöjd. Funktionen där man kan ändra liggplattan i något sittande läge är dessutom toppen när man har en nyfiken bebis som ännu inte är redo för sittdelen. 

Perfekt underlag när Isak inte tillåter sig själv att somna fast han är megatrött. 
Efter en stund kan han inte motstå att sluta ögonen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0