Luciafirande

Oj vilken dag vi hade igår!
Det var så kul att träffa vänner och familj och bara umgås och ha kul! Underbart! Det strömmade in folk titt som tätt och tillslut var vårt lilla radhus fullt av härliga människor som minglade runt. Isak, som stod som värd på inbjudan, fick massor av fina presenter; blommor, kläder, mjukisdjur, böcker m.m. Det hade vi inte förväntat oss!

Eftermiddagen och kvällen blev helt klart riktigt lyckad! Det måste vi göra om!
Jag hade tänkt ta massa fina bilder på glöggen, ljusen och alla lussebullar och pepparkakor. Men jag hann aldrig det, så det här är dom enda bilderna jag har.
Isak var pepparkaka igår, men inte heller på honom har jag några riktigt bra bilder. Kanske får sätta på honom samma kläder igen och fota idag när det är lite lugnare. Det var ju trots allt hans första lucia! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0