Det handlar alltid om att optimera...

Nu kanske jag upplevs som otacksam för att jag skriver om fler saker jag skulle  kunna tänka mig att införskaffa till Isaks rum. Men det är jag inte. Jag är tacksam för allt han redan har och allt han fått.
Jag brukar säga till sambon att det handlar om att optimera hemmet, att man därför alltid kan köpa nya saker för att göra det ännu snyggare och mer hemtrevligt.

Jag följer inte alla inredningstrender, men jag hämtar inspiration och gör sen en egen twist på det. Det är förstås en väldigt materialistisk hobby, men så är det. 

Här är i alla fall ett par saker jag gärna skulle vilja köpa till Isaks rum (lektunneln har han redan pga ett felköp innan jul). Syns det att jag gillar pojkblått?

Allt är från Kids Concept förutom den runda golvkudden. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0