Dagarna flyter ihop...

Det är inte helt lätt att hålla isär dagarna nu, vad är det för dag egentligen? Fredag? Det känns ju som fredag hela veckan!
Dagarna mellan jul och nyår flyter alltid ihop tycker jag. 

Idag är en mjukisbyx-dag. Jag har sällan på mig det en hel dag, men idag är en sådan dag. Myslördag, nej det är ju söndag.

Isak ligger utan blöja i sin spjälsäng hos mina föräldrar och sprattlar vilt. Han verkar uppskatta en blöjfri stund, men tur vi lagt en handduk under för han började med att bajsa. 

Nu har vi också beställt en insats till stokke-stolen för nyfödda, som jag pratade om och visade i ett tidigare inlägg. Det var några hundralappar rea på den hos Lekmer.se

Hoppas ni har det lika lugnt och skönt som vi och kan njuta av mellandagarna. 

Den här tjejen kom ner till huset och hälsade på vid frukost igår. 
Rådjur är så himla fina! 

När jag var liten hängde jag ut genom fönstret och ropade på "Ururen", det finns på film och låter mest "Uuu" i olika tonlägen.
Det var min storebror som lärde mig att ropa på dem. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0