Äntligen kom snön!

Ja hörni, äntligen kom snön. Men vi får se hur länge den stannar. Jag hoppas den blir kvar så att det känns lite ljusare ute.

När det är så mörkt tänder vi en del ljus här hemma. Men två gånger har dom glömts att släckas. Visserligen "bara" två värmeljus, men ändå. Livsfarligt! Man får bara inte glömma att släcka ljusen. Jag har som regel att i alla fall inte tända något annat än värmeljus när inte sambon är hemma. Och är jag själv (+ Isak) tänder jag bara ljusen i köket (max 4 värmeljus) så att jag ska se dem lättare. 

Isak sov himla bra inatt. Vaknade vara tre gånger för mat och några gånger för nappen. Men så sov han ju nära, nära, mig heeela natten. 
På dagen sov han bara 40 min, istället för sina ca 2h, så nu är han dödstrött och somnar vid bröstet så fort det ammas. Jag vill ju helst inte att han somnar där så jag försökte lägga ner honom i hans säng, men då började det skrikas på en gång. Vi får se hur han tar det i januari/februari när han ska få börja sova själv. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0