Tidig morgon

Godmorgon 
Ligger nu raklång i soffan och sneglar på Nyhetsmorgon. Har sovit riktigt dåligt, eller helt enkelt inte alls, efter kl fyra. Jag bara kunde inte sova! Supermärkligt!

Har därför redan ätit frukost och hunnit tvätta en maskin tvätt på morgonen. Effektivt!
Lite senare ska jag in till stan och luncha med en vän. Det ska bli väldigt kul, för det var länge sedan vi sågs.

Ikväll ska vi sätta upp (nästan) alla tavlor här hemma, det är ju på tiden såhär efter snart ett år i bostaden. Så kanske kommer det lite bilder på hemmet här på bloggen i morgon.

Sålänge får ni se detta - mitt senaste "vill-ha-kollage". 
Grå stor rund matta och lampor från Bauhaus (kan inte bestämma vilken färg som ar snyggast). Kudde (kan tänka mig två st i soffan) och prydnadsräv från Hemtex.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0