Surprise

Herregud, igår åkte vi hem efter en helg i norra Roslagen. Jag trodde att söndagseftermiddagen skulle bli precis som vanligt: hem, handla, backa upp mat/väskor, beställa hämtmat, kanske hinna sätta upp tavlor eller se en film innan sovdax. Men så himla fel jag hade!

När jag kommer hem, låser upp dörren och tittar in så ser jag ballonger, en fantastiskt blöjtårta och paket inne vardagsrummet. Jag tvärstannar i hallen och fattar ingenting, samma förvåning (fast på ett lite annorlunda sätt) som när jag blev friad till bubblar upp i kroppen. Sen hoppar några av mina allra bästa vänner fram, och jag minns inte vad de sa - men jag började gråta och skratta av glädje. 

Vi fikade med fina (och goda) bakelser med blåa inslag, jag fick öppna paket och vi pratade och myste.
Jag är så tacksam för den här upplevelsen och för omtanken. Jag har verkligen fina vänner, så fina att orden inte räcker till! Underbara är dom helt enkelt!

Lånade bildcollaget från en av tjejerna.

Alla fina ballonger och banderoller ska få hänga kvar ett tag, och blöjtårtan kommer jag ha svårt att förstöra.
De söta små kläderna och smådjuren ligger uppradade på soffryggstödet i vardagsrummet, så att jag kan beundra dom. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0