Selfie

Nu sitter jag hemma och lyssnar på Dire Straits och vilar mig lite. En heldag på stan tog lite energi, men var himla härlig. 
Vännen jag träffade idag lärde jag känna för sju år sedan, och vi har under dessa år fortsatt att träffas - men olika frekvent. Det är ju så livet är, att man är uppe i olika saker och hinner under perioder ses mindre och ibland mer. Vi brukar ofta ta en runda på NK när vi ses i stan, och idag spanade vi lite extra på inredningsavdelningen. Jag hittade några kuddar från Missoni som jag blev lite sugen på... Jag känner mig så vågad när jag hittar något i färg (till hemmet) som jag gillar - jag som annars håller mig till vit, grå, beige och blå. Hur ska hösten sluta? Jag kanske köper något höstigt orange i kudd- eller plädväg till soffan. Galet!

Här kommer en färsk mobilselfie!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0