Roslagshelg

Ja, nu är helgen snart över och en ny vecka drar igång.
Jag har haft en lugn helg i Roslagen, myst med hunden Harry, badat i poolen och sovit ut. 

Nu har jag varit ledig två veckor, och jag måste säga att de har passerat fort. Kommande vecka kommer nog också gå rätt fort, då ska jag nämligen jobba på vårdcentralen igen. Det hade strulat till sig lite i schemat tydligen, så jag behövdes där igen - vilket jag bara tycker är kul.

Om veckorna fram till bebis är beräknad fortsätter att gå så här fort så är det ju inga problem. Jag som hela tiden varit så orolig att jag ska bli rastlös av att "gå hemma". Håller tummarna att det fortsätter såhär...

Harry vilar mot magen i bilen, på väg hem från ett söndagskalas för en fyraåring. Mys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0