Full fart framåt, typ...

Veckan har bara rusat på tycker jag.
I tisdags träffade jag en vän och tillsammans strosade vi i Täby centrum, lunchade och sedan åkte vi hem till Norrviken och pratade skit, politik och vad vi egentligen tycker om feminism. Lite som vanligt när vi ses helt enkelt. Jättehärligt!

Igår hade jag en heldag i Uppsala, bl.a. på ikea. Köpte ett flertal tavelramar, eftersom många gått sönder vid flytten eller blivit fula. Har inte provat dem med motiven än men när det är gjort ska jag visa er lite bilder från hemmet, det är dags för det. 

Idag har jag gjort några småärenden i stan, men börjar känna att det är lite småjobbigt att vara därinne. Jag håller liksom inte samma tempo som jag brukar, så allt tar ofantligt mycket längre tid. Dessutom blir jag genomklibbig bara av att lunka mellan butikerna, och det känns inte alls fräscht. 

Under eftermiddagen har jag passat på att packa BB-väskan. Det kändes lite märkligt, men väldigt spännande. Jag undrar hur mycket jag egentligen kommer använda av allt som ligger däri. 
Det som saknas är bara en morgonrock, tofflor, vattenflaska och förlossningsbrevet. Det ska jag skriva i morgon.

Bild från i morse.
Inte många veckor kvar nu :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0