Blodbad

Idag åkte vi ut med båten och ankrade, för att titta på båtarna som tävlar i Roslagsloppet. Det är något vi gör varje år och har gjort sedan jag var väldigt liten.
Då har vi laddat picknick-korgen med dricka och snacks, och även handdukar och badkläder är med så att man kan bada från båten.
Jag badade inte från båten i år, men hade förmodligen behövt göra det, för jag började blöda enormt mycket näsblod en stund innan vi skulle åka hem. Ni som följt bloggen vet nog att jag lätt blöder näsblod, framförallt när jag är lite snorig (och gravid).
När det blöder så mycket är det ingen mening att lägga sig ner, då sväljer jag bara allt blod, så istället satt jag lutad över relingen och lät det rinna/droppa.
Det började om ett par gånger, även när vi kommit tillbaka till sommarstugan på ön. Tjatigt!

Tanken var att jag efter Roslagsloppet skulle göra i ordning mig och åka iväg på fest med grillmiddag. Jag lyckades göra mig i ordning, komma till festen, hälsa på en del och prata lite - sen kom floden med näsblod igen. Så fruktansvärt tjatigt!

Så nu har jag fått skjuts tillbaka till ön och ligger i sängen och vilar. På måndag ska jag åka till Cityakuten och bränna/etsa i näsan, så jag slipper detta elände!

Jag som ville gå på fest och umgås med folk... :(

Här är några härliga bilder från idag i alla fall... :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0