Var oddsen verkligen 50/50?

Jag vet väldigt många som fött barn i år, som är gravida eller som ska ha barn senare i år. Nästan alla har fått eller väntar pojkar - utom någon/några få. Visst är det märkligt? 

Vi vet numera också vad som ligger i min mage och busar - nämligen en liten pojke.
Jag har drömt om bebisen flera gånger innan vi visste, och varje gång har det varit en liten pojkbebis. Är det en slump eller kan man känna på sig sådant?

Oddsen är väll ändå 50/50 kan man tycka, men på både min och den blivande pappans sida är det pojkbebisar som dominerat länge. Så att vi ska få en liten kille var, för mig, inte alls förvånande.

Oavsett kön är vi så glada att vår bebis än sålänge mår bra i magen och busar runt för fullt! 💙


Här är bebisens första inhandlade plagg.
Jag är helt såld på kulörerna som
märket Newbie använder. 
Det är lugna och sköna färger!





Kommentarer
Zandra

Det är lite lustigt, tycker det är lite så antingen flickår eller pojkår 😊
Men så härligt att få veta att allt står rätt till och att det är en liten prins ni väntar! 😊❤️

Jag älskar också newbie, önskar att dom fanns i större storlekar bara för nu kan jag snart inte köpa det till R längre 👎😔 Otroligt härligt material, fina mönster/färger oavsett kön och bra kvalité!

Ser fram emot att få träffa er imorgon! 😃

Svar: Ja, det känns som så i alla fall 😊. Det har jag inte tänkt på, att Newbie inte finns i större storlekar. Verkligen synd! Hoppas dom börjar med det! Ja, vi ses snart Zandra, ska bli så kul! 💜
Mandy

2014-04-20 @ 20:03:55
Jenna

Vad kul att du berättar att det blir en liten kille :) <3

Svar: Javisst Jenna. Myspys 😉😘
Mandy

2014-04-20 @ 20:09:37
Jenna

Vad kul att du berättar att det blir en liten kille :) <3

2014-04-20 @ 20:14:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0