Som en dröm...

Måste visa er mitt senaste köp! 
En klänning a la "Madickens-mamma-stil". Det var i alla fall på henne jag tänkte när jag först såg klänningen. 
Den kanske inte ser mycket ut för världen, eller rent utsagt inte så jättesnygg ut, på bilden - men den är underbar. Tyget är lätt och lite genomskinligt, men med den tillhörande underklänningen och rätt underkläder döljs det väsentliga utan problem. Klänningen är längre där bak och sluttande framtill, och bäst av allt är att det finns marginal för magen. En riktig drömsommarklänning om man vill se ut som en (gravid) liten älva.
Jag ser framför mig hur solen skiner och jag bär den, barfota, i sommarstugan - kanske på midsommar med en krans i håret. 

Förutom den har jag beställt två vardagsklänningar, men dom har inte kommit än. 
Hoppas våren och sommaren är solig och fin så jag får använda mina nya plagg! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0