Sista salstentan närmar sig

Solen lyser även idag, så härligt!
Jag har precis tagit en lunchpaus på framsidan i solen hemma, annars är det tentaplugg som gäller.
Nästa veckan är sista salstentan för vårterminen, sedan återstår endast EN kurs - och den tentas med grupparbete och ett individuellt skrivarbete. 

Jag har ett år kvar på min utbildning, två ynka terminer. Det känns helt sjukt, var har tiden tagit vägen!!
Innan jag påbörjar sista året ska jag dock vara mammaledig, jag skjuter alltså upp min examen ett år. 

Jag har inga som helst problem med att ta examen senare, tvärt om - det finns många fördelar med det om man nu ska ha barn. Däremot kommer jag sakna min klass, framförallt att inte umgås med dem lila ofta. De närmsta, som jag umgås mest med, kommer jag såklart ändå träffa ibland...men inte lika ofta. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0