Ny kropp, nya kläder

Brösten växer, höfterna blir bredare och midjan är snart ett minne blott. Inte konstigt att de flesta klädesplaggen i garderoben är förkorta eller alldeles förtrånga. Jag har visserligen ingen megastor kalaskula än, men hela torso har liksom blivit stor så därför tror jag magen ser mindre ut. 
Funderar på att rensa ur garderoben på sådana saker jag förtillfället inte kan ha, så att de lite större kläderna får plats bättre. Men vi får se... 


Hur som helst...
Har köpt nya byxor och en klänning idag. 
Långklänning, eller klänning överhuvudtaget, känns som något jag kommer bära ofta i sommar (om vädret tillåter) eftersom det inte sitter åt så mycket - och dessutom är ett svalt plagg! 

Blå-vit-randig långklänning från Åhléns.
Mamma-byxor från H&M.




Kommentarer
Olav

Kul!

2014-04-22 @ 21:38:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0