En ren chansning

Förra året var ett riktigt bröllopsår, fyra stycken var jag på sammanlagt! Det roliga var att allihopa var totalt olika. I helt olika miljöer, storlekar och och teman. Fyra bröllop innebar fyra nya klänningar, för när de var så nära inpå varandra ville jag inte bära samma.
I samband med att skolan slutar i början av juni ska jag på bal (det är inte min skola som anordnar) och en månad senare ska jag på bröllop. Det ska bli så kul att få vara med och fira en så häftig dag. Bröllop är underbart!
 
Så, av alla fyra klänningar jag köpte förra året - tror ni någon passar till sommaren? Svaret är nej.
Det är bara en av klänningarna som är lös runt magen men den är numera förliten runt bysten, och de andra klännignarna är antingen för korta (när magen putar) eller sitter åt i midjan/magen.
 
Jag spanade lite på hemsidan Nelly och hittade samma klänning som jag redan har (den som är lös runt magen) fast i en annan färg. Den var dessutom nedsatt i pris, så jag kunde inte hålla mig - jag beställde den fast i en större storlek. Så nu får vi väll se om jag kan ha den, det är ju ett tag till sommaren så jag skulle ju kunna "växa ur" även den. Jag chansar så får vi se helt enkelt!
 
Den här klänningen har jag beställt (i större storlek),
jag har exakt samma modell fast i färgen puderrosa.
 Förut kostade den 599kr och nu var den nedsatt till 299kr.
Om jag nu inte skulle kunna ha den så har jag ju inte
kastat pengarna i sjön direkt,
eftersom den var så billig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0