Resultatet

Jag berättade i ett tidigare inlägg att jag tänkte klä in en glas-cylindervas med pinnar, som Ernst. Jag tror verkligen att det kan bli en rolig och snygg inredningsdetalj i nya hemmet.

Igår gick jag ut i skogen och letade fram torkade pinnar (bland hundratals skogsmyror, usch!) och sågade till lite olika längder.
Jag var rädd att limpistolen jag köpt skulle vara lite för stor och klumpig, men den var i perfekt storlek! Tyvärr lyckades jag ändå bränna mig på tummen och handleden ett par gånger så att jag fick blåsor. Klantigt!

Resultatet blev hur som helt bra, jag är jättenöjd. Testade att ha ljus i dem igår, vilket var jättefint, men tanken är att det ska vara blommor i dem sen.
Just nu får pinnarna vara naturfärgade men sedan kanske jag målar dem vita. Vi får se!







Kommentarer
Zandra

Åååh så fint!!!

2013-09-05 @ 16:47:18
URL: http://zarintegra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0