Ny belysning

Vi har egentligen bestämt att vi inte ska handla något till det nya hemmet innan vi flyttar in. Men eftersom jag fick några hundralappar i rabatt hos MIO, med utgångsdadum i morgon, så kunde jag inte låta bli. Jag går på de flesta såna där försäljningsknep, med kampanjer och rabatter.

Det blev två nya taklampor i alla fall. En av dem köpte jag visserligen på Chilli, men båda två liknar varandra i stilen.
Lampan Josefine ska hänga i nya köket över matbordet är det tänkt. Tyvärr hittar jag inga mått på den men den är i ungefär samma storlek som lampan Lafayett, som ska hänga i nya sovrummet.

Längtar tills jag får hänga upp dom på respektive plats!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0