Dagsöversikt

Skoldagen blev kort idag, halv elva slutade första föreläsningen och dagens sista hoppar jag. Det ger mig mer att få åka hem och plugga just nu. 

Den här kursen (Röntgendiagnostisk 2) är rätt intressant men den känns väldigt bred. Det är otroligt mycket att lära sig.
Jag måste försöka fokusera lite mer på plugget just nu, men flytten är så spännande så den tar mycket fokus. Idag ska vi förresten titta på ett färgprov,  och på fredag blir vardagsrummet klart! 

Här nedan ser ni lite inspiration jag letade fram lite snabbt på Google. Vårt   vardagsrum kommer inte riktigt se ut som på bilderna, men kanske kommer vi efterlikna stilen litegrann. Vi får se!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0