Slutspurt

Hej på er
Snacka om hektiskt vecka... 
Det har varit slutspurt på plugget eftersom jag hade tenta i onsdags och gruppredovisning idag. Eftermiddagarna har, förutom plugg, bestått av en del möbelhandlande och beställande. Bara den här veckan har vi fått hem två olika leveranser av saker, ex material till "golvläggandet", och idag kom garderoberna till sovrummet. 

När leveranskillen ringde idag så frågade han "Är det något portkod eller så, bor ni i lägenhet?" 
Och då svarade (fånigt stolt) "Nej, det är ett radhus. 

Jag är så glad för vårt fina hem som vi just nu håller på att göra om och inreda såå fint. Och all hjälp vi fått (och får) av nära och kära... Jösses... Jag är så tacksam! 

I morgon ska jag få hjälp av ett gardinproffs att sy hissgardiner till några fönster på ovanvåningen. 
Gardiner till vardagsrumsfönstrena är även beställda, så det blir ett lite senare projekt. 

Ha en fortsatt härlig fredagkväll! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0