Kristallerna anfaller...

När vi flyttade in i vår förra bostad, köpte vi en riktigt fin lampa som vi hängde ovanför soffbordet. 
Den kom tyvärr lite i skymundan, pga soffgruppens och bordets placering i rummet. 

Men i nya hemmet framhävs den mycket mer, och det förtjänar den. Den är ju så fin.
Däremot har den inte fått sin "riktiga" plats i rummet än, såsmåning om ska den hänga centrerat över soffbordet. Men just nu hänger den mitt i rummet, lite för lågt, så att man ofta får kristallerna rakt i pannan. 

Slår man i en gång borde man ju komma ihåg att det gjorde ont och akta sig nästa gång. Men så är inte fallet här... Jag har gått in i den så många gånger att jag nu väntar med spänning på att se hur blåmärket kommer se ut. 
Formad som en stor kristall kanske?
Hehe





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0