Kort helg?

Då var det måndag igen, helgen bara flög förbi.

Under fredag eftermiddag såg jag filmen  Captain Phillips på bio. Den var riktigt bra, verkligen sevärd. Tom Hanks spelade precis lika bra som de sagt i recensionerna. Se den!

Resten av kvällen blev lugn och på lördagen fixades en hel del i hemmet.
På kvällen var jag iväg på middag hos en vän som också bor i Sollentuna, hon bjöd på jättegod mat (som vanligt) och vi hade en riktigt mysig kväll.

Söndagen gick åt till lite plugg och även ett lunchkalas i Norrtälje, för att fira en födelsedag.

Sedan var helgen slut!

Nu ska jag plugga lite, sedan småfixa ute bl.a. tömma och rulla ihop vattenslangen för vintern och sedan är det dags att laga mat!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0