Iris lights

Jag är förälskad.... i alla dessa Iris lights.
 
Det är en ljusslinga med små bollar på som ser ut att vara i tyg, nästan som ett litet garnnystan över varje lampa.
Jag har sett dom här små söta slingorna på flera inredningsbilder och sidor på sistone, och ju fler gånger jag ser dem desto mer kliar det i fingrarna - jag vill verkligen köpa mig en förpakning med Iris lights.
 
De används inomhus, och när jag sett dem har de ofta hängt slarvigt över kanten på någon stor spegel, utspridd över en skänk, upphängd i något hörn i rummet eller ihoplindad i en glasvas/korg.
Egentligen är jag inte helt övertygad om att det är helt och hållet min stil på inredning,  att ha ljusslingor och bollar menar jag...
Men.... dom här liksom kallar på mig. Oavsett!
 
Dessutom finns dom i så många olika fina färger och kombinationer!
 
 
Här är ett par bilder jag googlade fram...
 
 


Kommentarer
Zandra

Jag har också sprungit på dom i olika webbutiker! Känns lite juligt på nå vis? Men fina är dom :)

Svar: Ja, jag håller med dig Zandra. Dom känns lite juliga men... det är ju snart jul.. hehe ;)
Mandy

2013-10-23 @ 23:08:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0