Skolan i fokus...

Ingen som läser min blogg kan väll ha missat att vi flyttat och även gjort om en hel del hemma. Näst på tur är köket som ska snyggas till, men det projektet har inte startat helt än (förutom att köket är beställt).
Den här lilla renoveringspausen har gjort att det faktiskt gått att fokusera lite bättre på studierna ett tag.
Sedan nya kurserna startade förra veckan har jag hunnit med en hel del känns det som, CT-introduktion, grupparbete och seminarium bl.a. Idag har jag även skrivit en omtenta, den enda jag har som släpar. Vi får väll se hur det gick om någon vecka, när svaret kommer.

I morgon är min första praktikdag inom kursen VFU3, jag har inte hunnit vara nervös för allt plugg, men jag vet att jag kommer bli. När jag letar fram de vita arbetsskorna och ID-brickan (som ska bäras utanpå kläderna) ikväll så kommer det börja pirra i magen. 

Ha en trevlig kväll allihopa!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0